Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 1. juli 2010

Noen har overlevd.......

Det har regnet en del her i det siste.
Men i dag skinner solen og det er kjempevarmt !!
Jeg var hos frisøren på tirsdag og da fikk jeg
dradd med meg et nøste og noen pinner før jeg
måtte løpe ut døren,
så da ble det å begynne på et sjal til da....
Har jo noen igjen på denne alongen jeg er med på.

Så langt kom jeg altså på det, før jeg i natt begynte
på det som skal bli mitt bidrag i Juli alongen topp til tå.

Kommer tilbake til den senere.......

Så til de overlevende !!!

Pga alt regnet har mange av blomstene min
dødd , regnet vekk, råtnet opp :(
Men noen har klart seg fint !!

Jordbærene f eks. Det blir mange av dem !!
Har et hav som bare venter på sol så de kan vokse seg
store og røde og deilige !!!
YES !!!!


Denne fine blå saken har dukket opp siste dagen !!

Han vil snart få selskap av flere som nesten har sprunget ut, men jeg ser også at veldig mange av løkene jeg satt ut i år, ikke blir til noe som helst...... Antagelig er de råtnet i jorden. Kjipt, men sånn er noen år.

Håper solen finner veien til dere alle !!!

Ha en fin dag :)

1 kommentar:

  1. Ja, det blir gjort mye håndarbeid i regnfulle dager! Ha en flott helg!

    SvarSlett