Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 23. februar 2011

Startskuddet ha gått !!!

Ja da er VM i Oslo i gang !!
Og startskuddet har også gått for
VM alongen som Fjellrosa står for !!
Bloggen til Alongen for
VM i Oslo 2011 finner du HER
Dette har vi gledet oss til, det er nemlig veldig
inspirerende, koselig og motiverende å
strikke sammen mot et mål under et mesterskap.
Fjellrosa er prima motor bak det hele
gang etter gang etter gang.
Hurra for henne !!!!
Mitt VM strikk og bidrag til alongen
er å strikke genser til verdens beste i
Wollmeise 100 %
Han forelsket seg i dette garnet og
fargen Blaue Tinte da vi var i
Wollmeise sjappa i høst som var.
Og siden kjekkasen min har bursdag i Mars,
så passer det jo kjempefint å gi han en
genser i dette garnet.
Dette går på lykke og fromme
(igjen)
Jeg har lagt opp og begynt på noe jeg håper
blir en str m/l som skal passe sånn ca.
Så dette blir spennende.
Må vel regne med litt opprekninger under veis,
men sånn får det bli.
Jeg håper jeg skal klare å lage noe som han blir
fornøyd med og vil bruke masse.
Har prøvd å bruke hue , og regnet som en gal, men man vet aldri med meg........... Det er ikke alltid hue virker noe særlig hehehehe.
Ha et strålende VM !!!

2 kommentarer:

  1. I det flotte garnet så vert det nok ein herleg gensar til mannen: Fin farge og.

    SvarSlett
  2. nydelig farge du skal strikke. Han er virkelig heldig

    lykke til

    SvarSlett