Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 3. mars 2011

Melkesyren har enda ikke slått inn............

Det går frammover på VM strikkingen min .
Er godt jeg har ferie og det er mye å se på tven
for da blir det mye strikking.

Har kommet ganske langt avgårde nå føler jeg.
Bolen er klar opp til ermene skal på , og
ene ermet er allerede på plass.
Arm nr 2 er påbegynt.

Ermene har fått en flette midt på ,
en mindre variant av fletten som går på
midten av bolen .

Bolen skal nå være helt perfekt for verdens beste
og er nok en str m/l .
Det blir spennende når jeg skal videre når bare neste
armen er ferdig.
Jeg tror det blir raglandsfelling, men har ikke helt
bestemt meg enda............

Fletten i front på bolen.

Går igjen på armen i en mindre skala.
Er veldig fornøyd med den beslutningen.
Håper og tror det vil bli en fin genser det her.

Ellers har jeg vært på medaljesermoni i
Oslogryta i går kveld !!
Det var artig å få med seg.
Masse glade folk, et forykende show av
We will rock you ensemblet og ikke minst
Sølv til guttene og Bronse til jentene !!!
Er gøy med VM :)

Er glad for at VM alongen går enda en uke,
for jeg har som dere ser en del igjen enda, selv
om jeg er overrasket over hvor langt jeg har kommet av gårde.

2 kommentarer:

  1. Fin genser, og jammen går det kjapt unna også. Hvilket garn er det du strikker i?

    SvarSlett
  2. Takk Amylin !!
    Det er "selvfølgelig" Wollmeise som er ute og går. Fargen heter Bleau Tinte og det er 100% merino. Deilig garn å strikke i , det hjelper nok på framdriften :)

    SvarSlett