Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 24. mai 2011

Selvgjort ......

er velgjort , er det noe som heter.

Og til min sønn sin konfirmasjon
gjorde vi masse selv.

Bordkortene som jeg lagde fungerte fint,
og vi pyntet i vei etter beste evne.
Kozemor var fantastisk grei og stilte opp
og hjalp meg med å få alt i stand dagen før dagen.


Tunge tak og en ganske sjefete dame (meg) ,


Du var snill som holdt ut !!
Vi ble veldig fornøyd med resultatet.


Det ble til og med laget blomsteroppsatser.
Og den ene puttet jeg en konfirmant i .


Gøy å være litt kreativ en gang iblant.

Vi hadde det kjempegøy mens vi holdt på ,
og tiden fløy avgårde.
Tusen takk for hjelpen Kozemor !!!
Du er en super jente og jeg er utrolig
heldig som har deg som venn :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar