Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 11. januar 2012

2012 blir et spennende år.

Det er litt stille fra meg for tiden. Sykdom gjør at det ikke alltid blir tid til det jeg så gjerne ville ha gjort. Men jeg kommer helt klart sterkere tilbake !!


Jeg strikke i vei når jeg har mulighet og det tar nok ikke lang tid før årets første strikkerier blir blogget .


2012 blir et spennende år for meg og mine. Etter planen så blir det flytting på sommeren. Og da skal vi flytte over 50 mil avgårde. Så vi både skal kjøpe nytt og selge et hjem i år.

Gleder meg til alt det nye og gruer meg for pakke og kaste biten.


Ellers så driver jeg og shopper litt her og der, for jeg har tenkt å ha en aldri så liten givekk på bloggen min etter hvert. ¨


Jeg bør vel ta et tilbakeblikk på 2011 , og jeg vil si at det var et godt hobbyår. Det ble strikket opp ganske mange kg garn. Det ble spunnet litt og jeg fikk shoppet en god del garn, knapper og annet dilldall til lageret mitt. Det ble produsert en del til meg selv , men også en god del gaver som ble tatt godt imot der de kom .

Jeg får håpe at 2012 blir et like godt hobbyår som 2011 var.


Til slutt vil jeg takke alle dere som stikker innom bloggen min !! Det er veldig koselig å lese alle tilbakemeldingene jeg får og jeg setter veldig stor pris på dem , alle sammen :) I 2012 skal jeg prøve å bli flinkere til å kommentere hos andre når jeg har tid til en bloggerunde.


Så vil jeg ønske dere alle sammen et rikig godt 2012 !! Håper dette blir mulighetens år for dere alle sammen og at det blir et år fyllt av glede og harmoni :)

1 kommentar:

  1. God bedring! Jeg håper at du kommer deg på bena igjen i løpet av kort tid.

    SvarSlett