Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 30. april 2013

DSA og Hadeland Glassverk

 Jeg fikk meg splitta ny bil på fredagen så lørdag måtte vi selvfølgelig ut på en aldri så liten langtur.
Været var strålende og vi endte opp med å kjøre en liten tur til DSA og Hadeland Glassverk.
Selvfølgelig fulgte det noe med hjem igjen......... ;)

På Hadeland kom jeg over denne bollen som jeg bare falt totalt for.
Den har farger som jeg vanligvis ikke faller for, 
men av en eller annen grunn så bare måtte jeg ha den med meg hjem.

 Jeg kjøpte også et par dekketalerkner som jeg manglet når jeg først var der oppe, 
men ellers klarte jeg å la andre kjøp være. 

På DSA derimot , ble det kjøpt litt mer:

 10 nøster med deilig Baby Silk i nydelige rødfarger lå og koste seg i en tilbudskurv.
Så de fikk selvfølgelig være med meg hjem.

 I en annen tilbudskurv lå disse Jaipur Silk Fino  nøstene. 
De fikk også bli med hjem.

Også fant jeg en nydelig liten bever.




Fineste heklenkroken jeg har sett, så den måtte jeg jo bare ha !!
Og sånn helt til slutt så fant jeg en veldig
fin sjalnål.
En sånn har jeg vært på jakt etter en stund, 
så den fikk selvsagt et nytt hjem hos meg  ;)
Det var en veldig koselig biltur og jeg var veldig fornøyd med dagens fangst. 
Og nå som jeg vet hvor DSA ligger ser jeg ikke bort ifra at det blir flere bilturer dit ved en senere anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar