Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 24. mai 2009

Helgens prosjekter

Babybuksen i str 2 år er kommet et stykke på vei i helgen. Samtidig har jeg ikke klart å la være å begynne på regnbuesjalet i Kauni. Måten garnet glir over i ny farge på er bare utrolig fin.
Har kjøpt inn to nøster , så har nok til å lage et ganske så stort sjal vil jeg tro.
Og siden jeg er et sånt rotehode som må ha flere ting på gang samtidig...... så har jeg startet på et aldri så lite veskeprosjekt også. Det er litt usikkert hvordan det blir , kommer litt an på om garnet vil det samme som bildene i hodet mitt ;)
Har fått meg en god forkjølelse i helgen med småfeber og uggen kropp. Men klarer jo ikke å legge helt fra meg strikkingen fordet.


5 kommentarer:

  1. Kauni regbue er bare nr 1 i flerfrget garn.....har et sjal i det, og det er lekkert!! SKAL ha meg iallefall ett til før vinteren igjen! Du er ikkje rotehue, men en "systematisk rotekopp med orden i sysakene sine" JEPP det er min definisjon, for slik er eg og!

    Koos deg og ha en herlig søndag!

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine farger på garnet! Jeg vil også strikke noe i Kauni-garn, hehe :D

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig bloggbesøk!

    Sjalet ditt blir nydelig, og med to nøster blir det garantert stort nok :-)

    SvarSlett
  4. Så fint at det er andre enn meg som er sånn systematisk rotete :D Det kan jeg like .

    Tror jeg må strikke mer i Kauni når sjalet er ferdig, er jo sååå mange flotte fargekombinasjoner jeg har lyst å prøve meg på :P

    SvarSlett
  5. Nydelige farger på sjalet.. Blir spennende å følge med videre...

    SvarSlett