Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 17. mai 2009

Hurra for nytt garn !

Da er jeg ferdig med å ferie en koselig nasjonaldag sammen med kjæresten min og sønnen min. Min kjære kom på overraskelsesbesøk på fredag !! Den mannen vet hva som skal til for å gjøre meg glad !! Synd han ikke filmet fjeset mitt da jeg åpnet døren og fikk se han der.
Da jeg endelig kom meg sånn noenlunde over sjokket så dro han til og med fram tre store poser med garn til meg !!!! Jeg må være verdens heldigste :) Noe av garnet hadde jeg spurt pent om han kunne kjøpe for meg (regnet med at jeg fikk det uti juni en gang) men han hadde jo kjøpt en god del ekstra garn også ! Også så fine farger han har valgt :D Jeg ER verdens heldigste !!!

Her er Eskimo , Puddel og Big Fabel. Veldig fornøyd :) Har som dere ser måtte prøve meg på et nøste Big Fabel som blir til noen gode og tykke tubesokker. 41 nøster var det til sammen !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar