Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 19. mars 2010

Litt godis i posten ....

har det blitt denne uken også ;)
Både fibre og garn .
Begynner med denne øyegodisen som består av
Alpaca , merino og silke !!
Så mykt og deilig at jeg bare vil sitte og kose med det !!
100 gram som "selvfølgelig" kommer fra
Ilashdesign.
Fargen heter Fall Harvest


Så kom det Bugga!!!!
Jeg var så heldig å få tak i 4 nøster
Potter Wasp

En fantastisk blåfarge !!!!
Har planer om en genser med denne etter hvert.
Det kom også en fantastisk rik og rød
Tomato Frog !!
Den skulle jeg gjerne hatt flere av....

Håndarbeidsmessig holder jeg jo egentlig på med tunikaen min.

Den blir nok ferdig om litt ,men den er så tung for skuldrene mine akkurat nå, de er nemlig litt betente for tiden. Så den ligger nå her da, og venter på å bli ferdig.

I mellomtiden tutler jeg litt med et babyteppe i rødt og sort, kanskje litt sært, men jeg personlig elsker sort og rødt og vil se hvordan det kan bli.

Og tenk, nå er det pinadø helg igjen !!!

Håper dere alle får en super helg !!

2 kommentarer:

  1. Så herlige farger!
    God helg til deg:)
    Klem T

    SvarSlett
  2. Å, for et nydelig sukkertøy farget garn...Skjønner godt at det innbyr til kos....Jeg falt veldig for det blå garnet ditt..Gleder meg til å se alle de ferdige resultatene.Selv har jeg innkjøpsstopp, og kan bare se frem til sommeren når stoppen heves....Ha en flott uke videre!!

    SvarSlett