Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 15. juni 2010

Djevellue og fiber

Siden sommeren ikke er så varm som man skulle
ønske, og det blåser en del,
har jeg strikket en liten djevellue til minste
nevøen min .
Den er strikket i Pure mild fiber fra Viking.

Tøyhunden får duge som modell.
Man får i det minste et inntrykk av
hvordan luen ser ut :)
Synes fasongen på djevelluen er så
god til små hoder.
Tvinnet tråder til knytebånd.

Denne er str ca 6 mnd.
Garnet var veldig ok å strikke i, så jeg
tror jeg kommer til å strikke minst en til .

I går kom det også pakke til postkassen min !!

Deilig merino ull som jeg skal spinne.

Dette er kjøpt hos SarasTextureCrafts.
200 gram i den lilla , den heter Wildberry
og

300 gram i den rødlige som heter Summer Fruits.
Det røde skal jeg spinne garn til et stort sjal av tenker jeg.
Kanskje det blir sjal av det lilla også.

Time will showe !!

Det er nydelig vær i Bergen i dag, men det blåser litt kaldt. I kveld skal jeg på utekonstert og få tilfredsstilt min sorte side. Alice in chains og Rammstein klarer nok den susen ;) Gleder meg i alle fall til det pyroshowet !! Jada, jeg er litt rar , hehehe.

Ha en fin dag !!!

3 kommentarer:

  1. Nydelig fiber og skjønn lue! Hvilken oppskrift har du brukt?

    SvarSlett
  2. Sød hue du har strikket , og heldige dig der skal se Alice in chains og Rammstein , god koncert :-)

    SvarSlett
  3. Nå skvatt jeg gitt da jeg så det første bildet. Trodde med det samme at det var en ordenlig hund. Skal være sikkert at de små trenger slike luer ennå, det blåser ganske surt her og da er det vel ikke bedre på dine kanter.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett