Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 4. desember 2010

Danselue og barneskjerf,

Julegaveproduksjonen går sin gang hos meg.
Siden jeg er syk har jeg ikke fått gjort så mye annet
denne uken enn å strikke.
Det har gjort gode utslag på produktiviteten.

Har strikket en danselue ,
også fra Arne og Carlos sitt luehefte.


Strikket i Freestyle på pinne 4 og 4.5



Den skal vaskes og dampes så den
får et litt penere uttrykk.
Det blir julegave til en jente på 10 år.

Jeg lagde for en tid tilbake ,
tror jeg glemte å blogge det,
et skjerf/hals til ene nevøen min.
Har nå laget et maken som blir julegave.



Garnet er tysk og kjøpt hos Mauds garn.
Veldig mykt og deilig og har små figurer festet til seg.
Min nevø elsker sitt,
så håper dette gjør lykke hos 4-åringen
som får det til jul .



Strikket på pinne 4 om jeg ikke husker feil..

Nå nærmer jeg meg slutten på julegaveproduksjonen.......
tror jeg......

Det kommer stadig noen nye gaver på listen min føler jeg, men tror jeg har kontroll nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar