Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 23. desember 2010

Diverse julegaver

Det har blitt en del strikkede gaver i år,
og her er noen av de siste.

Pappaen min ønsket seg noen gode og
varme pulsvanter.
Han har fått slitetasjegikt i hendene
og trengte noe han kan bruke både ute og inne.
Så jeg lagde da noen som jeg håper passer.

De er lange for det ønsket han seg,
også er de stikket i ribb.

Så de bør passe han store never :)

Min "svigermor" kom med ønske om
noen spesielle hansker fra Drops.
Og selv om jeg hater å strikke hansker,
så har jeg laget disse til henne.
I fargene hun ønsket seg.
De mangler noen knapper
på bildet, på skaftet.
Et par votter til ene nevøen

Disse er så gode og myke at
jeg tror jeg må ha meg et par
selv etter hvert.
Jeg har også strikket et laaaangt
herreskjerf i Nepal.
Utrolig deilig !!!!
Det er til verdens beste.
Det er utrolig vanskelig å
få tatt bilder av det skjerfet !!
Mønsteret vil seg ikke
på bilder *mumle*

Men i virkeligheten er det kjempefint.

Poden stod motvillig modell for dette også.
Jeg håper min kjære blir fornøyd :)
Nå er man nesten klar for Julaften her i hust.
Det er vasket og pyntet og bakt og alt som hører til.
Når jeg nå får gitt minien julebadet , så vil alt være klart for den store dagen i morgen :)
GLEDER MEG!!!

1 kommentar: