Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 23. oktober 2011

Julegaveproduksjonen er i gang !!

Enten jeg liker det eller ikke, så går det sakte men sikkert mot Jul .

Så da er jeg i gang med litt julegaver.
Greit at ikke jeg står igjen med alt til siste uken før Jul nemlig ;)

Dette er en jentelue som jeg har strikket i dobbel Lana Grossa Superwash.
Likte veldig godt mønsteret og fasongen på denne luen. Sånn ser den ut bakfra :

Har i samme slenge strikket en guttelue i Freestyle fra Dale.
Har tatt utgangspunkt i en lue som heter we call them pirates, men siden den er beregnet til mye tynnere pinner og garn så har jeg gjort om på den så den passet til pinne 4,5 og Freestyle.


Syns den ble litt tøff til en aktiv gutt , så er litt spent på om mottakeren er enig med meg , hehehe.
Har også strikket et guttesjal til en aktiv gutt som liker å gå på tur.
Det er i superwash ull . Tenkte det kunne være litt ok med et trekantsjal til å hive på seg.
Det er også strikket i dobbel tråd, supewash ull.
Poden likte dette veldig godt , så jeg håper at mottaker som er i samme aldersgruppe som han også vil sette pris på det.
Føles veldig godt å være i gang med litt julegaver. Klarer jeg å holde tempoet oppe så har jeg kanskje håp om å være ferdig i så pass god tid før jul at jeg kan kose meg litt før julaften også .


Takk for at du stakk innom !!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar