Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 20. oktober 2011

Teddys nye genser .

Det går fort mot kalde dager og siden Teddy er en frysepinn tenkte jeg han skulle få seg en ny genser. Er jo kjekt å ha litt å velge i , selv for en vofs ;)
Denne ble strikket på toget mellom Oslo og Bergen.


Hadde ingen oppskrift så prøvde meg litt fram.
Målte på Teddy under veis og den ble bra i passformen syns jeg.





Har brukt Noro Kyreyon som er 100% ull.
Så denne skal varme fint i vinter. Tror jeg brukte pinne nr 5 .

Har ikke laget ben på den for å gjøre det ektra lett og enkelt å ta den på.


Så danser vi litt og klapper for den nye genseren.


Genseren ser litt rar ut uten vofsen inni.



Jeg brukte nesten 100 gram garn på denne.
Har brukt forkortede pinner på halsdelen for å prøve noe nytt.

Virker som Teddy er fornøyd med den og den blir nok brukt flittig på kalde morgener etter hvert :)


Takk for at du stakk innom !!

1 kommentar:

  1. Nydelig hund du har Hunni og han ble flott i genseren sin. Ser jo ut som han ble veldig glad for den også.
    Håper du får ei super helg.

    SvarSlett