Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 13. november 2011

Diverse julegaver .

Fort tiden går alt etter TTT prinsippet her hjemme.
(ting tar tid)

Men har fått ferdig noen flere julegaver og det er jeg veldig fornøyd med.

Jeg hadde liggende tre små ullboller som jeg ikke hadde festet tråder på og tovet.
Så det ble gjort og sånn ble de.
De passer fint til nøtter, twist , smykker eller nøkler som man vil vite hvor er osv.

Tror disse skålene går i julegavekurven.


Har brukt opp nesten alle Eskimorestene mine på tre tovede sitteunderlag .
Har 3 unge menn i familien som er flinke å gå mye på fjellet i alle årstider.
Så tenkte det kunne være greit med hvert sitt sitteunderlag.

De får hver sin recket med sjokolade ved siden av, noe som er tradisjon. Uten den sjokoladen tror jeg de blir veldig skuffet , hehehe.


Kluter er en allsidig gave. De kan f eks gies sammen med en god såpe.
Disse er strikket i Paris fra Drops og er utrolig gode .
Og at de kan vasket på veldig høy temperatur er et must med kluter.


Disse klutene er egentlig lilla. Lys lilla og mørk lilla.
Begge disse "settene" blir å finne under noens juletre i år, sammen med noe annet som passer til .

Har et til klutesett på pinnene nå. Så tror jeg klutebehovet for julen er dekt. Driver også med noen vinnisser som det kommer bilder av etter hvert, om de blir sånn som jeg vil ha dem.

(opptimistisk som jeg er driver jeg på uten oppskrift igjen).


Takk for at du tok turen innom bloggen min !! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar