Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 27. november 2011

Jentelue og herrelue.

Jeg er ingen reser med pinnene for tiden, men to luer har det blitt denne uken.
De skal begge i gavehaugen til Jul.


Det første er en lue til en liten jente.
Den er strikket med dobbel tråd i superwash ull.
Den ene tråden er lillanyanser og hvit og den andre er gulnyanser og hvit.
Synes de ble fine sammen jeg.


Når luen var ferdig heklet jeg en liten blomsti
og festet den til.
Den er alt for liten til at jeg eller poden får den på hodet vårt, så håper den er liten nok til det lille trollet som skal få den :)

Lue nr 2 er en herrelue.
Den er strikket i garn jeg har spunnet selv.


Deilig myk merinoull .
Tror ikke det blir brettoppkant på den når den blir tatt i bruk, for dette isoporhodet er veldig lite og det er ikke hodet til mottakeren , hehehe.

Var selv veldig fornøyd med fargene i dette garnet.

Kjenner at jeg må prøve å få skjøvet inn litt tid til spinning på nyåret.

Takk for at du tok turen innom :)

1 kommentar: