Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 12. desember 2011

En vin høne

Har laget en vin høne i Kauni regnbue garn.
Den er pakket inn til et vennepar sammen med en dunk rødvin.



Øynene er limt på og nebbet er klippet ut av filt og sydd på.


Hanekammen skulle egentlig ha tovet seg den og. Jeg trodde jeg brukte rent ullgarn til den men det må ha vært noe superwash greier. Så da ble den litt slapp. hehehe.

Håper den slår an hos mottakerne.


Det nærmer seg jul med stormskritt og jeg gleder meg !!!!


Takk for at du tok turen innom :)

2 kommentarer:

  1. Så stilig vinhøne!!! Jeg syns ikke det gjør noe med den slappe hanekammen. Det gir høna et kulere utseende syns jeg.

    Jeg digger Kauniskjerfet ditt også!

    SvarSlett
  2. Alle høner treng vel ikkje vere like tova i kammen...?! ;o) Kjekk og fargerik høne ;o)

    SvarSlett