Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 9. desember 2011

Litt garn snadder

Jeg har skrytt av verdens beste kjærest her før, og jeg må gjøre det igjen !!! Han har nemlig vært på en messe bare for min skyld og kjøpt med seg garn til meg !!!! Han viste at jeg hadde kjempelyst å dra dit selv, men siden jeg satt i Bergen da og dette var i Lillestrøm, så gikk jo ikke det. Men da tok min kjære og dro på lykke og fromme bare for å glede meg :)
Jepp, jeg er kjempeheldig !!

Og her ser dere skattene han kom hjem med til meg :D

Nydelig Malabrigo !!!
Fargene er fantastisk på begge nøstene og jeg gleeeeder meg til å lage noe med dette !!!
Er så fin glans i garnet og , så dette må jo bli noe fint.


Han hadde også kjøpt med et nøste med Projo merino. Det er egentlig en nydelig lillafarge , men mitt kamera vil bare gjenngi det som blått !!! :( Mykt og flott dette også :)

Enda et fantastisk flott garn. Dette er Italiensk og lace så det holder.
Er vist 1600 meter på 100 gram her *dåne*
Mykt og nydelig og sikkert helt perfekt til et stort flott lacesjal !!!


Han hadde også fått med seg disse nydelige merinonøstene. De tenkte han at jeg kunne lage noe fint til fadderbarnet mitt av, og faren er vel stor for at det er akkurat det de vil bli brukt til :)


Jeg må jo si jeg er veldig fornøyd med innsatsen hans !!!
Merker på kjøpene hans at han har hørt på hva jeg sier når jeg laller i vei om strikkingen min og at han faktisk har fått med seg en god del !!
Jeg er søren meg heldig :)


Takk for at du tok turen innom !!!

4 kommentarer:

  1. Wow det får man si altså! Og det er jo ikke første gangne han er ute på egenhånd og kjøper garn til deg! Persia er nydelig! Den har jeg strikket meg et sjalskjerf av selv. Men alt var flott!

    SvarSlett
  2. Gurimalla for en herlig mann! Du er virkelig heldig!! Åhhh, så romantisk - bedre enn diamanter og roser i grunn :-)

    SvarSlett
  3. din kjæreste må du ta godt vare på...

    Fortsatt god adventstid

    SvarSlett
  4. Så mye deilig garn du har fått. Finnes det en oppskrift på hvordan få en mann til å gjøre slikt, han må være ganske fantastisk. Det er jo du også, så mao, dere fortjener kanskje hverandre :)
    Håper det går bra med oppussing og alt det andre dere styrer med for tiden.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett