Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 23. april 2009

Våååååååååår !!!!

Minien elsker å være ute nå når det er så deilig vær. Om han fikk bestemme så hadde vi vært på turer hele dagen....
Hvitveisen er for meg skikkelig vår. Og den blomstrer nå over alt her jeg bor.


Har så smått begynt på en sommerjakke til meg selv. Falt totalt for den så da måtte jeg jo........ Har valgt en farge som går til det meste og er fin når man blir litt brun.
Bildene her gir ikke helt rett inntrykk av fargen for den er ikke så rosa , den går ganske mye i det orange også.


Oppskriften er litt spesiell. Skal strikke opp venstre armen og over ryggen og ned høyre armen først. Så skal man strikke et annet stykke som så skal syes på til slutt. Må innrømme at jeg ikke forstår helt oppskriften, men regner med det løsner når jeg er i gang med de bitene som er litt vanskelige å tolke. Får vel prøve å feile litt ...........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar