Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 22. september 2009

Pakker er sendt og jeg har fått virus.........igjen .

I dag morges ble pakkene levert på postkontoret,
så nå håper jeg posten holder sine lovnader og at
give away vinnerne får pakkene sine innen få dager :)
I går gikk mye av dagen på legekontoret.
Konklusjonen var virus på lungene (?)
Jeg begynner å tro at alt de ikke vet hva er med sikkerhet
blir kalt for virus........
Så da får man bare smøre seg med tålmodighet.
Konstant småfeber, ømme lunger og sår hals er kjedelig i lengden.
Får liksom ikke gjort noe som helst her hjemme.
Kjempesliten hele tiden.
Men heldigvis klarer jeg å strikke litt innimellom.
Med dagens utvikling så sitter jeg kanskje på gamlehjemmet
og koser meg med Xboxen på dette viset :
Også fant jeg denne saken på nett.
Om du føler for å surfe på nettsider offentlig som du
ikke vil at andre skal se at du besøker,
er kanskje dette løsningen ??
Ser for meg lesesaler rundt om i det ganske land
med hver mann/kvinne i sin egne lille verden.......

Og hvis du ikke synes den ovenfornevnte gir deg nok privatliv,
så kan du jo alltids strikke deg denne drakten.
Vil tro du føler deg veldig i din egen verden med denne på.
Kan dog bli litt upraktisk om du skal på do.........

I dag venter jeg på pakke i posten selv.
Det er bursdagspresangen fra min kjære som endelig er klar.
Veldig spent på hvordan den ser ut !!!
Jeg vet det er en ring,
og jeg vet at den er spesiallaget til meg,
men hjelpe meg så spennede det er å vente på !!!
Den ble ikke ferdig til dagen min,
så har gått og ventet siden........
Men den som venter på noe godt ...
Det blir kanskje bilde av ringen på bloggen i kveld da :)
Håper alle har en strålende dag !!!

6 kommentarer:

  1. Så kjipt at du fortsatt er syk, da... =/

    God bedring ønskes deg i bøtter og spann!! =)

    SvarSlett
  2. Så synd at du fortsatt er syk. Får håpe de finner ut av det.
    Herlige bilder du har lagt ut. Syntes den med trekk over hodet var hinsides. Ser for meg det bildet du tegnet av det.
    Du får ha god bedring og kose deg med data og strikk.

    SvarSlett
  3. Håper formen din er bedre i dag...

    Jeg har fått en aldeles nydelig kake med Evilla plategarn i kassa i dag! TUSEN tusen takk!! *yey*

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hilsner :) Jeg hangler nå videre. Men nå er jeg rimelig lei ! Godt å høre at garnet har ankommet sitt nye hjem. Håper du får glede av det Mono :)

    SvarSlett
  5. Uff,så kjedelig at du er syk igjen!!God bedring
    og kos deg masse med det du venter på i posten!!!Klem

    SvarSlett
  6. Nu er endelig premien min blogget. Tusen takk nok en gang. Du er bare helt fantastisk.
    Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett