Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 2. november 2009

SWAP

Jeg er med på et forum for spinnere
Spinner's home ,
og der har vi hatt en oktober SWAP.
Det er første gang i mitt liv jeg er med på en SWAP ,
og jeg sendte avgårde en pakke før helgen til min swapvenninne.
For øvrig en utrolig hyggelig og kunnskapsrik dame.

I dag fikk jeg en stoor pakke i posten !!!
Må nevne at jeg faktisk har fått to ....
Før helgen fikk jeg nemlig en som jeg fikk beskjed om å ikke åpne før denne pakken kom, og den pakken har lagt her og kikket på meg hele helgen .
Har vært hypernysgjerrig på hva det var,
og i dag fikk jeg altså pakket opp to pakker :D

Tilbake til den som kom i posten i dag.
Den inneholdt ikke mindre enn 4 pent innpakkede pakker !

Og da jeg pakket disse opp, så veltet det ut en mengde små og store pakker !!!


Dette var fiberhimmelen det !!
Her er både små og store prøver på forskjellige fibre som jeg aldri har prøvd før !!
Alt fra en søt liten pose med uvasket Ramouillet ull,
Teeswater "lokker" , uvasket BFL , vasket Romney , dip washed Polwarth, vasket Corriedale og Bobyx silk (mulbær silke).

Så var det en litt større pose med en nydelig Merino/Tussah blanding og en med superwash BFL i hvitt.

Og enda var det mer....... 100 gram med en Falkland roving som går i farger fra lilla, blått, brunt , litt rosa, hvitt, grønt, ja utrolig lekker sak !! Denne er fra Spunky Electic og har fått navnet Zombies.

Og enda en stor pose med Blue-Faced Leicester , både hvit og grå . Helt nydelig myk !

Alt dette var i pakken !!!

Og som om ikke det var nok så var det en Niddy Noddi i den andre pakken som har lagt her hele helgen !!! Den ble jeg kjempeglad for , jeg har nemlig innsett at det er en kjekk ting å ha når man spinner litt. Så gleder meg veldig til å bruke den :)

Jeg er helt målløs over all herligheten som jeg har fått av Rhonna. Tusen tusen takk, er alt jeg kan si ! Det var en fantastisk SWAP !!!

Og jeg vet nesten ikke om jeg tør å si det, men har fått beskjed om at det er enda en liten pakke på vei , som hun har bestilt fra USA.

Damen er helt klart gal !!! Men jeg føler meg utrolig heldig som har fått alt dette !!

Tusen takk !!!!

1 kommentar:

  1. Ser du har vært like heldig som meg ja :D
    Damen er bare helt UTROLIG!!!
    Gledet meg til å begynne å jobbe med dette *gni seg i hendene*

    Masse lekkert :D

    SvarSlett