Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 25. juli 2010

Never ending story.........

Vi har som sagt ferie, og beveger oss litt
rundt omkring. Fredagen var vi en tur til
Fredrikstad for å besøke noen venner som
camper der.
I begynnelsen satt jeg på en krakk av
heller tvilsom karaktær..........
Eller så må jeg altså få slanket meg
fortere enn svint :P
Antagelig er sistnevnte noe som
aboslutt må overveies etter ferien. hihihi.


Plutselig sklei jeg bare pent og pyntlig av ...
Den var rett og slett blitt helt skjev ...tamtidam...

Heldigvis kom verdens beste til unsetning
og fant en litt bedre variant jeg kunne
sitte på uten fare for helsen ;)

Så da kunne jeg strikke litt på det forhatte
skjørtet....... puh så lei jeg er av det nå.
Men det funket godt som teppe da...

Ser veldig fornøyd ut som dere ser.....*host*
Det blir hæla i taket den dagen det er ferdig.

Litt lenger ut på kvelden fant vi ut det var på tide
å trimme de små grå.
Så da ble det memoriespill for store og små.

Og under over alle under !! Jeg som IKKE eier
hukommelse i det hele, den er faktik verre enn en
gullfisks, jeg vant !!! Til rå latter fra hele gjengen...

Men solnedgangen var nydelig da.....

5 kommentarer:

  1. ja, det så faktisk veldig teppe ut, jeg trodde til og med det var et teppe jeg, og du snakker om gullfisk hehe:-P jeg har jo sett strikketøyet in action og vet godt hva det skal bli. Må bare beundre pågangsmotet her (vet godt at man kan fikse sånt uten tålmodighet så derfor unngår jeg det ordet hehe)

    og du, ikke være lei deg for den stolen, den så ikke god ut å sitte og strikke på, nr to var mye bedre! Det var nok et tegn fra *et eller annet sted* om at du skulle sitte bedre, tenker jeg ja! *vet alt* *liksom*

    Jepp!
    Nemlig;-)

    SvarSlett
  2. Bare TENK hvor flott det skjørtet blir når det er ferdig!!!!

    Stå på! Vi heier på deg!!!!!!

    SvarSlett
  3. Vi gelder ogss til juble sammen med deg når skjørtet er ferdig- ellers rålekker mobil da!

    SvarSlett
  4. Sånne stoler tåler da ingenting. ser ut som du koser deg skikkelig i den andre.
    Skjønner godt at du er blitt lei skjørtet, men du så fint det blir når det blir ferdig. Ser ikke ut til at du har så mye igjen nå. Heier på deg.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  5. Gleder meg til ferdigbildet av skjørtet! For en flott blogg du har fått deg nå. Elsker bakgrunnsbildet du har valgt! Lurer litt på om jeg skal endre min bakgrunn på bloggen min.

    SvarSlett