Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 8. september 2010

Shoppa Bugga !!

Jepp, jeg er jo helt frelst i Buggaen nå
så da ble det shopping igjen gitt.
Noen ganger bruker de ganske lang tid
på turen fra USA, andre ganger er de her
veldig kjapt.
De to første bildene er den siste annkomne.
Det er en Sarah's purple soldier fly .
Nyyydelig lilla nyanser.

Min sønn (!) syntes denne var helt fantastisk
i fargen, så leit jeg bare har en.
Men noe fint skal den bli........

Da jeg strikket genseren min,
lovet jeg meg selv at jeg skulle kjøpe meg nok
Bugga til å strikke en jakke også......
(At jeg har masse Bugga, bare ikke mange nok
av en farge til en jakke, nevner vi ikke høyt)
Det skjedde litt før jeg hadde tenkt meg.
hmmmm hvordan skjedde det mon tro......
Så nå gjennstår det bare å finne
rette mønsteret ....

I alle fulle fall !!
Falt veldig for denn fantastiske fargen !!



Den heter Dragon Milliped .
Også kjøpte jeg vistnok en hvit en også...
Tenkte den var kjekk å ha.

Så da ble det altså en del garn i hus før Tysklandsturen alikevel.

Det var jo ikke meningen, men hva skal en stakkar gjøre da ???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar