Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 25. februar 2011

VM formen er inne ...........

Mens skiløperne sprintet rundt i Kollen i går
løp pinnene mine i stort tempo i sofaen.
Jeg er glad jeg har et ganske enkelt
strikketøy på gang, for når det er spennende i
Kollen så har man liten tid til å telle og styre.
Eneste jeg må passe på ,
er den fletten på midten forran,
og det sitter veldig fort i "systemet".

Som dere ser er jeg kommet ganske langt :)
Over 20 cm på to dager er jeg veldig fornøyd med.

Jeg har altså valgt å lage en flette i midten forran på genseren.
Det bryter litt opp i det hele og gir genseren et litt penere uttrykk
(håper jeg).
Når man strikker med så pass urolig garn synes jeg ikke man kan lage for mye mikkmakk , da vil fort mønsteret "forsvinne" eller blir kun rot.

Jeg har tatt bilder med og uten blitz, og det blir jo helt rare farger i dag.
Men bilde nr 1 er vel mest tro til fargen IRL.

Jeg gleder meg til verdens beste får se hvor langt jeg har kommet i morgen kveld, og ikke minst, må vi få prøvd den på han for å se om det er en grei størrelse.......... Jeg tørr ikke tenke på at den kanskje ikke passer , for da må jeg rekke opp hele stasen ..............iiiiiiiiiiiiiiiik.

Nei, en får tenke positivt !!!

Ha en strålende helg !!! :)

1 kommentar:

  1. Kjempefint så langt, og nydelig farge han har valgt. :))
    Gleder meg til å se den ferdig, den fletten foran gjorde den veldig fin synes jeg. :)
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett