Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 1. juni 2011

Topstykke

Jeg har strikket meg Topstykke
i Malsen og Mor .
Farge: Selleri


Utrolig drygt garn dette !!

Brukte bare 4 nøster à 50 gram på hele toppen.


Jeg har ikke fått vasket den enda,

og da vil garnet puffe seg litt opp.

Så jeg håper kanten nede går an å få

finere da, for nå vipper den både hit og dit.



Den er også litt vid oppe i halsen, så får se om jeg kan få fikset den litt der også når jeg har vasket den.

Brukte pinne nr 4 på denne.

Lett mønster og ganske kjapp å strikke.

Så nå trenger jeg bare litt sol også.............;)

6 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over alt du produserer! Ene store plagget etter det andre. Her går pinnene fryktelig tregt for tiden.. Denne toppen er kjempe fin, og du passa den veldig godt. Flott farge også!

    SvarSlett
  2. Så lekker den ble Hunni. Nydelig farge. Jeg prøvde jeg også, men ga opp. Syntes den var veldig vanskelig.
    Den boleroen du har strikket i Noro ble utrolig fin og så godt som du kledde den. Flott bolero på en flott dame.
    Ha en deilig helg.
    Stor klem.

    SvarSlett
  3. Kjempefin :))
    Har planer om å strikke den jeg også :))

    SvarSlett
  4. Nydelig. Jeg har faktisk samme topp i samme garn (blått) på pinnene jeg også. Mangler kun kanten nede og på ermene, og nå fikk jeg inspirasjon til å gjøre den ferdig :)
    Den ble kjempefin i grønt!

    SvarSlett
  5. Toppen din ble flott og du kledde den godt. Jeg har strikket kragejakke i dette garnet, men jeg må nok si at det ikke er noe favorittgarn!

    SvarSlett
  6. Så flott Topstykke du har strikka.

    SvarSlett