Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 21. november 2011

Ruffels !!!

For en tid tilbake kom jeg over noe garn som var helt nytt for meg.

Supert garn til sjal og når jeg bare fant ut hvordan jeg strikket det , så gikk det som en lek.

Disse to er strikket i to forskjellige merker.

Det sorte kjøpte jeg her i Norge og det beholder jeg selv.

Det orange/brune har jeg kjøpt via Ebay og det går i julegavehaugen.

Jeg likte faktisk best det jeg kjøpte via Ebay, og ikke minst ble det mye lenger.

Begge nøstene var merket med 100 gram ,

og framgangsmåten var make, men alikevel stor forskjell på lengden på sluttresultatet.

Har funnet ut at det fins mange forskjellige varianter av disse garntypene, så ser ikke bortifra at jeg komer til å prøver flere om jeg detter over et nøste eller to på min vei ;)


Takk for at du tok turen innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar