Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 8. desember 2011

Mitt VM prosjekt

Inne på hobbyboden er Fjellrosa prima motor for diverse mesterskapsstrikk-alonger !! Siden det nå er Håndball VM i Brasil så får hun fart på oss igjen !!

HER kan du se hva vi driver med .

Mitt påmeldte bidrag denne gangen er en jakke i Drops Alpaca som skal bli julepresang til min svigermor. Hun ønsker seg en jakke med striper i lilla og hvit så får vi se hvordan jeg løser den oppgaven :)


Jeg ventet på garnet som jeg skulle bruke på denne, så jeg var litt sen ut i startgropen, men nå er jeg i pent driv frammover. Det skjer en del annet nå i førjulstiden som tar en del tid, men hvert ledige minutt så er det å nistrikke på jakken.


Håper du har en fin førjulstid !! Takk for besøket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar