Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 21. februar 2013

I¨m back !!!!

 Det ble en veldig lang bloggpause på meg. 
Det var ikke helt meningen, men jeg har flyttet over 50 mil, 
blitt samboer med verdens beste kjæreste og kjøpt hus.
Huset har blitt totalt forandret fra vi kjøpte det. 
Min kjære har revet ned, bygd opp og gjort det utrolig flott og koselig her 
Nå er vi vel det man kan kalle "innbodd" og koser oss noe enormt !!

 Dette bildet er tatt i sommer, da det var sol, varmt og hagen på forsiden av hust så mer ut som en jungel enn en hage.Det er neste prosjekt når bare våren kommer. Vilnisset skal bli til en fin uteplass hvor man kan nyte solen og bare kose seg !! 

 Vi begynte så smått før vinteren kom. 
Har dradd opp røtter til den store gullmedaljen og fått noen store jordhauger istedet. 
Men når våren kommer .daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

Strikkepinnene mine har gått jevnt og trutt gjennom alle disse mnd så jeg har masse 
laget som ikke er vist fram her. 
Må se om jeg kan få til en liten kavalkade etter hvert. 

Nå ska jeg prøve å være flink og blogge jevnt og trutt igjen. 
Har masse fine bilder som jeg kan bruke, bare jeg får organisert meg selv litt ....
Håper noen finner veien inn hit igjen for nå 
er jeg 
TILBAKE :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar