Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 31. mars 2009

Noe av det jeg strikket fra november 2008 til februar 2009















De tre teppene her ble sendt til Liteauen gjennom et prosjekt på Nettby i en strikkegruppe der for mennesker i nød. Det lille røde er et babyteppe som starte som et veldig stort teppe men da det ble tovet ble det bittelite. Hehehe. Mitt første tovede prosjekt med andre ord. De to andre var barnetepper som var noe større :)

Sokker har jeg strikket mengder av de siste årene. Holder hele familien med sånt så alltid noen som gjerne vil ha noen fler.









Hundegenser til minien. Den er i ull og han elsker å ha den på når det er kaldt ute :)







Her er bare noen få av alle votteparen jeg strikket til Jul i fjor. Veldig greie julegaver som ble godt tatt imot. Jeg synes det er kjekt å gi vekk ting som jeg vet blir mye brukt. Ble litt lei av votter på slutten av strikkingen. Så det blir nok vottepause en stund her frammover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar