Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 31. mars 2009

Vesken som kom ut av hodet mitt

Denne vesken ble jeg veldig fornøyd med. Den ble akkurat som jeg så den for meg i hodet mitt. Den er strikket i dobbelt plategarn og tovet. Jeg har kun tovet noe en gang før i min strikkekarriere. Noe som ikke var særlig vellykket da det var et kjempestort teppe som ble til ett pittelite babyteppe.......... Så var veldig spent når jeg satte i gang med denne. Ikke hadde jeg oppskrift heller, så da var jo fallhøyden desto større. Jeg har laget et rom inni vesken også, men det har jeg selvfølgelig glemt å ta bilde av . Lommen til mobilen i front er jeg veldig fornøyd med.
Bildekvaliteten er så som så, men man får i det minste et inntrykk av hvordan vesken ble :)

2 kommentarer:

  1. Den ser veldig stilig ut da! Og jeg likte fargene! :)

    SvarSlett
  2. Flott veske, og hjertelig velkommen i bloggernes verden. Gleder meg masse til å følge med på denne. Jeg har linket til deg fra min blogg, håper det er i orden.
    Bodil/Saga

    SvarSlett