Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 26. oktober 2009

BFL er spunnet......

Jeg har virkelig fått fart på håndteinen igjen.
Og denne fletten med BFL har jeg hatt liggende en stund.
Fikk veldig lyst til å spinne den
og prøve ut hvordan BFL var.
Det var en rein fornøyelse !!
Veldig lett og behagelig å spinne synes jeg.
Det var 100 gram i denne kringlen og
det ble til litt over 200 meter garn.

Jeg er fornøyd med tykkelsen på garnet.
Og fornøyd med hvodan jeg klarte å få fargene "riktig"
i forhold til hverandre.
Det er ganske glansfullt og fint,
litt vanskelig å se på bildene.

Bildene er av hespens for- og bak-side.

Å spinne 100 gram på håndteine tar vanligvis en del tid.
Men med denne BFLen gikk det veldig unna.
Fløt fint og lett å få jevn.
Selv om fargene egentlig ikke er helt meg,
(råååååååsa , iiiiiiiiiik )
så synes jeg garnet ble veldig fint.
Så får det ligge og godgjøre seg litt mens jeg finner på noe å strikke av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar