Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 31. oktober 2009

Nydelige fibre og ny håndteine !!!

Det har vært veldig gøy å handle på nett i det siste.
Spesielt med den lave dollaren.
Jeg liker å snoke rundt på nett,
og i det siste har jeg hengt litt på Etsy.
Der fant jeg ilashdesigns .
Her kan du finne flotte fibre,
håndspunnet garn og strikkede ting.
Man kan også få bestille blandinger av fibre og farger som man ønsker seg.

Jeg falt veldig for disse to flotte fibrene.
Den øverste er en BFL roving som heter : September Sunset.

Utrolig deilig å ta i og kan nesten ikke vente med å begynne å spinne på den.


Og denne nydelige superwash merino rovingen
som har navnet : Something for the Guys in the Forest
Den er så myk og deilig at jeg får lyst å bare kose med den !!
Og begge firbrene luktet aldeles nydelig da jeg fikk dem.

Oppi hver pose ligger det nemlig en liten , hjemmelaget, såpe !!

Jeg kommer garantert til å kjøpe mer der :D

Spinnulla bestilte jeg meg en ny håndteine.
Fikk den i går og prøvde den med en gang.
Den er 43 gram og spinner som en drøm !!!
Var bare helt nydelig å jobbe med.

Veldig fornøyd med begge kjøpene.
Og enda så vet jeg det er mer på vei til postkassen min !!!

Håper alle har en fin helg !! :)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for en flott kveld i går!

    Er kjempe glad for at du liker spindelen like godt som jeg gjør :D
    OG det er som du sier med de fiberne...... man har bare lyst å ta de med opp i senga å bruke de som kosebamser.. DEILIGE

    SvarSlett
  2. Så flott meisegarnet ditt var. Nå gleder jeg meg villt til å motta mitt. Tror jeg satte adressen på jobben, så jeg håper jeg har det i morgen.
    Jeg har også kjøpt en del garn på nettet og venter nå spent på å få det. Synes ofte det tar veldig lang tid å få ting tilsendt. Fant en selger som hadde veldig mye fint garn, men jeg vil gjerne prøve garnet før jeg bestiller noe mer. Har bommet et par ganger tidligere på garn som så så fint ut på bildet, men som ikke var brukbart når jeg fikk det.
    Ha en fin søndag og kos deg med de flotte fibrene.

    SvarSlett
  3. Fint garn. Og håndtein sier bra ut igjen. Det er spenennde for sees vha du skall lage met denne garn og spinner på håndtein. Hilsen, Betje.

    SvarSlett