Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 26. november 2009

Endelig kom hodet !!!!

Hurra !!!
Nå er det langt over 1 mnd siden jeg bestilte meg et hode på Ebay.
Og jeg har jo lurt på om det forsvant på veien over dammen....

Så viser det seg i dag at det har lagt på posten i butikk her
i over to uker !!!
"Noen" har rett og slett bare satt fra seg pakken der
og glemt å gi meg en sånn lapp i postkassen...


Så i kveld var jeg og hentet det,
og det var så fint atte ;)

Det er nemlig ikke lett å ta ok bilder av seg selv med lue på ...

Som dere ser, det blir mye penere med hodet !!

Og dette er altså siste luen jeg laget,
som lå til blokking med en tallerken i seg .
Synes den ble ganske fin jeg .
Kan brukes på mange vis, her setter bare fantasien grenser !!

Den var jo ment for en jente til Jul,
men hun har nok for lite hodet til å kunne bruke den.
Så må finne på noe annet til henne.
Har ikke helt bestemt meg hva skjebne luen får...

Snart er det helg og jeg gleder meg !!
Ha en strålende kveld :)

1 kommentar:

  1. Kjempefin lue!
    Jeg kjøpte meg også 2 hoder igår. Kjekt og ha for å ta bilder.
    I helga er det julemaked da må hodene jobbe for meg:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett