Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 25. november 2009

Juleoppussing !

Innspirert av Kozemor sin flotte juledekorerte blogg,
har jeg hatt en aldri så liten oppusning på bloggen.
Jeg elsker jo Julen så skulle egentlig bare mangle
at også bloggen min fikk litt Julepynt .
Driver og strikker julegaver , og som vanlig får jeg stadig
nye ideer som jeg ender opp med å lage.
Så blir spennende å se hvem som ender opp med hva til slutt ;)
Snart er det helg og lysfest !!!!
Ha en strålende kveld alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Hehe vennen! Er alltid like festlig å høre hva du skal lage, for så å se hva du ender opp med. Det blir noen overraskelser på veien gitt!!!

    Slitan med nytt utseende på bloggen! Det ble utrolig fint! Elsker fargene :D

    SvarSlett
  2. Koselig juleblogg du har fått deg. Nydelig bakgrunn. Må nok prøve litt jul jeg også, men jeg er egentlig svært lite flink til sånt.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett