Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 10. november 2009

Postmannen har vært raus........

Postmannen har fyllt opp postkassen min de siste dagene.
Her er litt av hvert.
Både til spinningen min og deilig garn !!!

På Ebay kom jeg over dette lekre fiberet av merino ull og silke.
Synes fargene er nydelige og håper jeg kan få det til å bli fint garn.


Pakken som ble sendt fra USA i anledning SWAPen på Spinner's Home
er også kommet !!
Den ble jeg kjempeglad for !
Der var det med en WPI måler som gjør meg i stand til å finne ut
hva tykkelsen på garnet jeg spinner er .

Har ønsket meg en sånn en , så det var veldig kjekt å få :)


Og sammen med WPI måleren kom dette nydelige fiberet !
Dette er håndmalt soysilk.
Blankt og flott i fargene.
Blir spennende å prøve seg på dette.

Så tusen takk Rhonna !!!!


Har vært og snopet litt på Etsy også.

Der endte disse flotte fibrene i ull opp i kurven min.
De er deilig og myke og fargerike.
Begynner seriøst å se meg om etter rokk nå,
for jeg har så mye jeg skulle ha spunnet og det går ikke akkurat
fort på håndteinen .....

Så til garnbiten :

Jeg har fra før av en Bugga i samlingen min.
The Sanguine Gryphon hadde også noe de kalte for
Dye pot luck.

Og jeg endte opp med å få dette nydelige Littel Traveller handpainted sock yarn.


Jeg har også fått to nye grab bags fra Wollmeise.

Ble veldig glad da jeg oppdaget at de har sendt meg to make !!!
Det er jo perfekt !

Så nå kan jeg se meg om etter litt større prosjekt enn pulsvanter å strikke med dette nydelige garnet !

Det var to nøster med rødt som det står at er Versuchskaninchen (forsøkskaniner ?)
og de to andre mulitfargede er Kübs

Så med alt det jeg har fått i hus i det siste så er det bare å sitte i gang med både spinning og strikking til det ryker av henda mine ;)

Driver på med en genser som jeg har på bestilling.
Det er ikke noe som haster, og da finner jeg alt for mange unnskyldninger til å la den ligge og gjøre noe annet istedet. hehehe.
Men håper å få den ferdig til helgen. Om jeg bare er flink.........
Og ikke sporer for mye av på alt annet jeg vil gjøre.........

3 kommentarer:

  1. Milde garnhimmel - så mye lekkert!! =)

    SvarSlett
  2. Så mange herligheter i postkassa på kort tid!! Gleder meg til å se det alt det lekre du skal lage av dette :)

    Ønsker deg en finfin onsdag.

    SvarSlett
  3. Du og du så mye lekkert du har fått, både i fiber og garn. Jeg har også mottatt ett fed garn fra Sanguine, men venter på 2 til. Det virker som et veldig fint garn.
    De vottene jeg har strikket er noe av det kjappeste jeg har gjort så de kan virkelig anbefales som julepresanger.
    Håper du også får en fin fredag den 13.

    SvarSlett