Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 2. desember 2009

Award !!


Jeg har vært så heldig å ha fått en award !

Denne har jeg fått fra Wigdis på Bestemors kosekrok .

Tusen takk Wigdis !!!

Det var kjempekoselig å få denne :) Spesielt når den kommer fra en blogg jeg selv får veldig mye glede av å følge. Anbefaler alle som enda ikke har besøkt Wigdis å titte innom og få en hyggelig stund hos henne .

Denne awarden vil jeg sende videre til

Kozemors strikkerier , Beates englestrikk og Hannes lille verden .

Dette er tre av de bloggerne jeg setter stor pris på og som jeg gjerne anbefaler andre å ta en tur innom .

2 kommentarer:

  1. Tusen takk! Den satt jeg pris på :)

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk, kjære bloggvenn. Dette ble jeg glad for :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin desember.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett