Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 7. desember 2009

Meiseparken øker ....

I kveld da jeg kom hjem ,
lå det hentelapp i postkassen min.
Jeg for avgårde for å hente.
Jeg har endelig fått mine to grab bags med Wollmeise !
Det er noen uker siden de ble kjøpt,
så jeg har ventet tålmodig.


Og jeg er kjempefornøyd med det som trillet ut av posene !!!
4 herlige nøster !!!

Bare farger jeg synes er helt toppen !!
Så nå må jeg snart komme meg i sving med det jeg vil mest av alt.
Strikke meg en meisebolero !!!

Og nå har jeg så pass med farger at det kan bli godt med mønster i den også om jeg vil :P



Måtte ta bilder av dem fra alle kanter. hehehe
Så dere fikk se dem skikkelig.
Desverre dårlig lys om kvelden.

Fargene er som følge :

Ruby thursday, Johannisbeer und Brennessel, Rhabarbra og Merlot !!

Jeg er kjempefornøyd !!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt garn! Det så riktig lekkert ut! Gleder meg til å se hva du lager av det=D

    SvarSlett