Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 23. desember 2009

Hva gjorde jeg i uken som gikk ?

Selv om det har vært siste innspurt til Jul denne uken,
har jeg gjort noe småting.
Det rare garnet jeg kjøpte ble til et lunt og godt
babyteppe til å ha under den lille når det skal skiftes
uten at man har stellebord i nærheten.
Det ble en liten ekstrapresang til min kjære venninne som
fikk en nydelig jente akkurat i tide til å komme
hjem til Jul !!!

Og jeg innrømmer at jeg endtre opp med å ta mitt
selvkomponerte sjal til selvbruk.
Så da måtte jeg jo lage en ny gave til hun
som skal feire julen med oss.

Valget falt på et nydelig Lana Grossa garn jeg hadde liggende,
og et stort og godt baktus.

Det ble veldig deilig og mykt, varmt og godt,
hele 150 gram er strikket opp i det.
Så håper hun vil like det.
Også har jeg lekt meg masse med nøstemaskinen !!!
Blir jo så fine "kaker" av det !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar