Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 31. januar 2010

En liten oppdatering ....

Nok en uke er gått, og vi skrive siste dagen i januar allerede !!
En aldri så liten oppdatering på hva som er på pinnene
tenkte jeg var på sin plass.
Men først:
Må bare vise fram dette nydelige fiberet som kom i
posten min på lørdag !!
Ilashdesigns er jeg som kjent veldig glad i og denne
nydelige myke BFL i pastelfarger kommer derfra.
Dette skal jeg spinne garn av som skal bli
til babyen som ventes av min svigerinne i februar/mars.
Gleder meg til å bli tante igjen og siden vi ikke vet hva det blir
er jo dette farger som passer til både gutt og jente.



Jakken vokser sakte men sikkert.
Har fått seg noen runder denne uken også .

Hm, hva i alle dager ....
Enda et sjal på gang ???
Nei dette var rart du.........

Ullbukse nr 2 er kommet i gang i det minste.
Går noen runder innimellom her også.

Mål : å ha ferdig snart........ eh....håper jeg.......

Det som vel har vokst mest denne uken er sjalt til farmor.
Det går veldig frammover synes jeg,
men nå begynner omgangene å bli dryge.

Fargene på kameraet mitt er som vanlig helt på tryne, men men.
Det blir i alle fall bilder av det ;)

De siste dagene har jeg kost meg med kjærestebesøk, Depeche Mode konsert og min kjære mamma sin 70 -årsdag. Så strikkepinnene har ikke gått varme akkurat.

Uken vi går inn i blir det forhåpentlig litt mer strikketid. I alle fall på toget når jeg skal på tur til verdens beste. Neste helg tilbringes nemlig der, og det gleder jeg meg allerede til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar