Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 24. januar 2010

Skinny Bugga

Endelig kom min Skinny Bugga i posten !!
Den tok av en eller annen merkelig grunn mye lengre tid over havet enn
Buggaen som faktisk ble bestilt etter denne.
Ikke alltid lett å forstå seg på postgangen gitt :)

Dette er altså et hespe Cowkiller , jepp den heter det .
Fra Sanguine Gryphon kommer denne herligheten.
Bildet over er tatt uten blitz og det under er med.
Alikevel er det det med blitz som er mest likt i fargen.
Jeg synes den er nydelig og er strålende fornøyd.

Gleder meg til å strikke med dette deilige garnet.

Men siden jeg ikke helt vet hva det skal bli enda, så skal det få kose seg litt og godgjøre seg før jeg setter i gang med det .

1 kommentar:

  1. Tusen takk for et varmende og godt innlegg i bloggen min. Jeg er vel inne i en ny periode av livet nå og sliter litt med å finne nytt fotfeste. Det er riktig som du sier at livet ikke er slutt om man blir eldre. Og jeg er absolutt ikke fornøyd med å tilbringe resten av livet i godstolen med et strikketøy. Jeg får ta meg selv i nakken og finne ut av det. Driver å vurderer om jeg skal begynne på et eller annet dansekurs, skulle gjerne ha lært Steet Dance, bl.a.
    Uansett, det var da et nydelig garn du har fått tak i. Lekker farge. Har aldri prøvd Bugga, men jeg har prøvd annet garn derfra og liker det mye bedre enn Wollmeise. Synd det tar så enormt lang tid å få det.
    Så for du ha en fortsatt god søndag og takk for at du er min kjære bloggvenninne.
    Klem

    SvarSlett