Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 6. april 2010

Bugga! vinneren ble...........

Først må jeg få si tusen takk til alle som
har vært innom bloggen min og lagt igjen mange
koselige hilsner !!
Selv midt i Påsken synes jeg det var
veldig mange av dere som fant veien
og meldte dere på :)

Dette er da herligheten som skal få seg nytt hjem !!!
Det er en Bugga!

Harde fakta:

Navn: Cuban Cockroach (grønn og fin)

70% superwash merion, 20 % cashmere og 10% nylon

4 oz og 412 yards


Brukte RANDOM.ORG
og da kom tallet 4 opp
Så gratulerer så mye til
Send meg adr din på hobbyboden så kommer det Bugga! i posten !!
Til alle dere som ikke vant:
Toget er ikke helt gått,
det blir en liten ekstratrekning i morgen
der dere er med :)
Ha en fin dag !!

3 kommentarer:

  1. Weeee, jeg ble så hoppende glad, for den Buggaen du ga, at jeg danset omkring!!!!!!

    Hurra for deg, og hurra for meg!!!
    Adressen er sendt ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer SÅÅÅÅ mye til den hoppende glade Bodilmor;)

    SvarSlett
  3. GRRattis masse til heldige Bodil! =)

    SvarSlett