Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 18. april 2010

Søndag.........

...og man oppsumerer uken litt.
Har glemt å vise et fiber som jeg fikk i posten.
Denne flotte merinoen har reist
fra Israel til meg !!!
Og med i posen var litt godis derfra :)

På Knerten driver jeg og spinner noe veldig
spreke farger. hehehe.
Det er selvlysende omtrent.

Så kan bli interresant å se hvordan resultatet blir.


Kom på at jeg jo er med i denne alongen der man skal strikke 10 sjal i 2010........ Så da måtte jeg jo bare legge opp og begynne på et til da........Dette blir strikket etter Cherry Suprise Shawls oppskriften. Men tror nok jeg lager det større enn det som står der.

I dag har jeg endelig gitt meg selv et spark i baken og satt i gang med litt babystrikking også. Min lille nevø skal antgelig døpes i juni en gang, så gjelder å ha noe klart til da ;)

Her har det snødd, haglet og vært strålende sol i dag, alt om en annen !! Håper uken som kommer byr på litt mer vårfølelse enn som så .

Ha en riktig fin uke alle sammen !!

1 kommentar:

  1. oooo! Nydelige fibre, roper på rokken de der:-D
    koser meg med fiber jeg også:-D

    SvarSlett