Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 6. april 2010

Linkvinneren ..........

Tusen takk til alle dere som har vært med på
link-givekken min :)
Det har vært veldig hyggelig å "reise" rundt
i blogglandia og hilse på bloggene deres !!
Det var 13 forskjellige som linket og
potten ble da sende slik ut :


Her er det 300 gram med garn til å kose seg med !!
Brukte også her RANDOM.ORG
og tallet som kom opp var
12
Så gratulere til
Silje !!!
Er du på hobbyboden så finner du meg der som Hunni. Om ikke får du si fra så gjør vi det på en litt annen måte :) Pakke skal det komme i posten !
Tusen takk for deltagelsen alle sammen !!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer masse Silje! Er så gøy med vinnerlykke.
    Og Hunni er så utrolig grei som deler ut så masse glede!

    SvarSlett
  2. Grattis til vinnerne :D

    SvarSlett
  3. OJ! Hurra! Ikke ofte jeg vinner noe, også så fint garn i tillegg! Takketakk. Jeg er ikke på hobbyboden, men hvis du sender meg en mail til siljeto@gmail.com så skal jeg sende deg adressen min :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige Silje!

    SvarSlett