Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 11. mai 2010

Det var vist salg ...........

Drops har salg på vintergarn for tiden.
Der gikk jeg selvfølgelig på en smell.....
En STOR smell !!!

Bare se på minien hva han mener:
Mamma, du er ikke riktig klok !

Litt morgentryne på han også da, men .....

Verdens beste har gjort en god innsats her.
Han ble sendt ut på garnkjøp
og gjorde en strålende jobb !!
Så en del er kjøpt av han alene med
gode formaninger via mobiltlf......
Og resten kjøpte vi da jeg var over i Oslo
i helgen som var.

Fabel ble det som dere ser mye av...
Men her er det mange planer for julepakkesanger !
Jeg liker å strikke i Fabel og liker effektene man
får med det garnet :)

Det ble litt Eskimo også .

Siden vi har en del småbarn i familien er det alltid mye kjekt å lage i det og.

Så nå gjennstår bare å sette i gang med julestrikkingen................

5 kommentarer:

  1. De gale har det godt! Blir ikke garnløs med det første i allefall :D

    SvarSlett
  2. Au, dyr fin smell, nå vet du hvilket lager du må bruke av framover ;)

    SvarSlett
  3. Ha ha! Skal si du har hamstra!!! Jeg kom greit utav det med 8 nøster merino. Som ikke støver ned heller, sitter å strikker av det nå! *litt stolt*

    SvarSlett
  4. Wow så mye flott garn...ble visst nytt garn på deg ;o) Men vi må jo benytte anledningen når det er salg...tenk alt det du har "spart" ;o))) Kos deg med det nyinnkjøpte, gleder meg til å se hva du tryller frem. Og god bedring !

    SvarSlett
  5. Så mye flott garn! Det blir spennende å se hva du skal lage av alle herlighetene :)

    SvarSlett