Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 2. mai 2010

I dag ....

reddet kozemor meg da jeg stod uten antiskli til
tøflene til Jonas. Hun hadde en tube liggende som
jeg var så heldig å få !!!
Det ble kanskje litt mye møllers tran,.....
Men vil anta at det ikke sklir i alle fall :D

Så nå kan vel ingen ta feil i barnehagen heller.
For navn og smilet er på plass under foten.

Surrehode, rotehue, kjært barn har mange navn...
Saken er at jeg har forlagt alle gavepapirene og båndene mine !!!

Så når de var umulig å finne ble det brukt folie.

Kort måtte jeg også lage i en fei, for det hadde jo
tanten glemt helt av.......

Men når man har mye rart liggende går jo det som en lek.

Den nest minste broren får også tøfler i dag.
I selvspunnet det også.
Han fikk noe rare figurer under foten,
og noke en gang ble det kanskje for mye møllers tran....

Er litt spent på om de passer , og føler jeg har vært litt vågal som har tatt på antiskli før jeg prøvde dem...........Men om ikke de går til han, så går de vel til noen andre.hehehe.

1 kommentar:

  1. Hihihihi snakk om å tage hva man haver. Morro med sånne vrier, og folien funka jo knall :D

    SvarSlett