Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 2. september 2011

En sommer er over.........

Det ble en lang sommerferie fra bloggen min i år.

Det skjedde så mye denne sommeren.

Jeg og mine kjære reiste på et fantastisk cruise ,

etterpå hadde vi kjæreste ferie i Gøteborg.

Bare kos kos kos , hele veien.


Så kom 22.juli.

Vi var i Oslo og det ble veldig nært.

Det var uvirkelig å følge med på TV.

De første dagene følte vi oss helt numne og satt

klistret forran tv-skjermen nesten døgnet rundt.

Vi var med på en fantastisk rosesermoni og stod i

folkehavet forran Rådhuset med roser høyt hevet over hodet.

Opplevde samholdet og kjærligheten.

Viljen i folk til at denne manne IKKE skulle få lov å

styre oss med frykt.

Det var en opplevelse.

Vi var utenfor Domkirken i Oslo flere ganger og

tente lys for de omkomne.


Det tok tid å komme tilbake til hverdagen.

Poden og jeg tilbragte 6 uker sammen med verdens beste

før vi pakket bilen og reiste hjem igjen.

Så begynte skolen og hverdagen var over oss igjen.


Jeg har strikket hele tiden, rart med det der ;)

Så det er vel tid for å tørke støvet av bloggen min og sette i gang igjen tenker jeg .


Håper du følger med videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar