Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 17. september 2011

Teppe til kalde høstkvelder

I sommer ble jeg også ferdig med Delight teppet mitt !!
Det er bare så utrolig deillig og fint .


Det er strikket med to tråder.
En tråd Drops delight og en tråd Drops Alpaca.


Veldig enkelt og greit strikk som kunne vært ferdig lenge før enn jeg var,
men jeg hadde det som "innimellom" strikk så da tok det litt tid.
Jeg lurer allerede på om jeg skal strikke et til.....



Jeg synes fargene er veldig lekker i det her, men er sikker på at det fins mange fine fargekombinasjoner som vil gjøre seg .
Det er en "grunnfarge" i Drops Delighten også er det 3 forskjellige Alpaca farger som det byttes på etter hver "rute" man strikker.
Pinne nr 6 gjør at man fort ser resultater også :).



Teppet er strikket i fire lengder som så syes sammen før man strikker kantene rundt.


Jeg er 178 cm lang så som dere ser så er det et stort og godt teppe jeg har fått meg.


Deilig å krølle seg inn i på kalde høstkvelder :)

Takk for at du stakk innom !

8 kommentarer:

  1. Å for et nydelig teppe, kan nesten kjenne hvor godt det er!

    SvarSlett
  2. FIIIIIINT!! så flink du har vært!

    SvarSlett
  3. Ja det så kjempeflott ut, og blir nok godt på kalde kvelder!!:)

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekkert! Du er ein racer med pinnane, mitt teppe blir sikkert ikkje ferdig dette året heller, og det er slett ikkje så innvikla mønster som på ditt:)

    SvarSlett
  5. Sååå fint teppe! Hmmm... jeg må kanskje legge det i køen av gode ideer :-)

    SvarSlett
  6. Det ble virkelig lekkert. Smart å strikke remser da, så blir det ikke så mye å sy sammen. Skulle egentlig ha strikket meg et teppe jeg også, men gruer med for sammensying, men nå ble jeg virkelig fristet.

    SvarSlett
  7. Et aldeles lekkert teppe. Dette kommer du til å få mye glede av!

    SvarSlett