Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 29. september 2011

Poncho i effektgarn.

Jeg er en smule på etterskudd på bloggingen,

men prøver å ta meg inn igjen .

Denne har vært ferdig en stund....

Poncho er et plagg som er veldig i vinden for tiden.

Jeg fant ut at jeg skulle lage en litt anderledes poncho.

Jeg hadde nemlig liggende 6 nøster med noe effekt

garn som jeg ikke helt har vist hva jeg skulle gjøre av.

De 6 nøstene med Fancy Sox fra Austermann,

ble en litt sånn pønta poncho.

Det er glittetråd i noe av garnet og det er silketråd

og diverse "puse" garn her, så ser mye penere ut IRL.
Halsen er strikket i sort Fabel.


Ikke verdens beste bilder, men man får et inntrykk.

Brukte denne ponchoen i dag, nydelig vær og sol ute,

og den gjorde virkelig mye av seg.

Den gir faktisk mer varme enn jeg trodde også.


(Jeg vet, burde tatt bilder da, men da var ingen der og kunne hjelpe meg, så dermed blir det bare disse dårlige bildene desverre ).


Tror jeg kommer til å bruke denne ponchoen mer enn jeg trodde i utgangspunktet.
Veldig greit å ha til fine høstdager når man vil være litt fin.
Og på toppen har jeg fått brukt opp 6 nøster som jeg virkelig slet med å få ut av lageret :)


Takk for at du tittet innom !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar