Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 31. mars 2010

100 -årsdags presangen......

Da har jeg endelig fått helt ferdig 100-årsdags presangen
til min kjære farmor.
Det passe jo veldig godt siden hun blir
100 år (!)
onsdag etter Påske.


Mønsteret er Revontuli
og jeg har brukt ca 200 gram Evilla.

Sjalet kommer til å bli stort og godt for min lille famor.
Hun har seget en del sammen de siste årene.
Fargemessig kunne jeg godt tenkt meg dette selv...
Lilla/blå/burgunder/rosa er vel beskrivende.


Gleder meg til den store dagen 7. April.
Håper hun blir glad for hun fryser en del,
og da er jo et stort sjal deilig å tulle seg inn i :)

Husk givekkene mine !!
Det er enda tid å hive seg på :)

4 kommentarer:

  1. Fantastisk flott! Heldig farmor :)

    SvarSlett
  2. Aldeles lekkert! =)

    Imponerende alder på mormor! =)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig sjal ;o) Flott sjal til en dame med imponerende alder ;o)

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal til farmoren din. Heldig er hun som har deg som strikker til henne.

    SvarSlett