Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 3. mars 2010

Dette var i posen .........

.......som verdens beste ga meg da jeg kom hit.
Jeg er tilhenger på Mauds garn på facebook,
og for litt siden hadde de et tilbud for alle som var tilhengere der.
Man kunne få kjøpe 10 nøster med sokkegarn for 490 kr !!

Verdens beste kjørte da opp til Mauds og kjøpte til meg !

Dette er 100 grams nøster med Austermann Step. Jeg er kjempefornøyd med farger og alt , og siden jeg ikke er noen storstrikker av sokker, så tror jeg det ender med litt babyklær bl a. Det er jo superwash og det er deilig og mykt, så tror nok bebisen til broderen, når den kommer, kan få seg noe fargerikt å ha på .

For øvrig er det nydelig vær her med sol fra blå himmel og rene påskefølelsen !

3 kommentarer:

  1. Din verdens beste må virkelig være verdens beste. Så koselig at han kjøper garn til deg. Nydelig garn også. Blir nok noen fine babyklær der. Du får hilse verdens beste fra meg.
    Håper du får en fortsatt fin ferie. Det ser ut til at været holder noen dager og nå er det virkelig herlig ute. Selv kattene vil ut en tur.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Oj, så mye flott garn. Her er det også sol og deilig vær om dagen, deilig med våren som kommer.
    Klem Tino

    SvarSlett
  3. Å herlighet for et bilde!!Så mye flott garn!!Du er jammen heldig med din verdens beste...Gleder meg til å se resultatet av alt dette flotte garnet!God helg til deg og din verdens beste...Klem

    SvarSlett